آموزش طراحی اسلایدر محصولات المنتور

ساخت اسلایدر محصولات المنتور یکی از رایج ترین و کاربرپسند ترین نوع نمایش محصولات در صفحه اصلی و سایر صفحات یک فروشگاه اینترنتی یا حتی سایر وبسایت ها می باشد. در این نوشته می خواهیم برای شما نحوه طراحی اسللایدر محصولات المنتور را آموزش دهیم.

اسلایدر محصولات المنتور در بین طراحان صفحات وب با نام کاروسل (carousel) نیز شناخته می شود. شما در این آموزش بدون نیاز به دانش کدنویسی و فقط با استفاده از المنتور و وردپرس و کشیدن و رها کردن المان های مختلف، می توانید اسلایدر محصولات المنتور حرفه ای طراحی کنید.

در این ویدئوی آموزشی نوع اسلایدر ها دقیقا مشابه اسلایدر های سایت دیجی کالا بوده که مسلما علاوه بر طراحی اسلایدر محصولات المنتور، نحوه طراحی صفحه اصلی دقیقا مشابه سایت دیجی کالا نیز آموزش داده می شود. 

افزونه های لازم برای طراحی اسلایدر محصولات المنتور

افزونه هایی که برای طراحی اسلایدر محصولات المنتور به آن ها  نیاز دارید عبارت اند از:

  • افزونه المنتور پرو
  • افزونه ووکامرس و ووکامرس فارسی
  • افزونه jetwoo builder
  • افزونه jet tabs

آموزش طراحی اسلایدر محصولات المنتور

آموزش طراحی تمامی بخش های سایت دیجی کالا

این آموزش بخشی از دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا می باشد که می توانید با کلیک بر روی لینک صفحه و مراجعه به صفحه اصلی دوره، آن را خریداری و دانلود نمایید. شما بعد از خرید این دوره می توانید به صورت رایگان از خدمات پشتیبانی ویژه و دسترسی به تمامی افزونه هایی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید را  دریافت نمایید.

شما برای طراحی فروشگاه اینترنتی مانند دیجی  کالا هیچ نیازی به دانش کدنویسی و برنامه نویسی ندارید و فقط کافی است طبق آموزش المان های مختلف را با کشیدن و رها کردن در محل های مختلف صفحه قرار دهید

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به دلیل محبوبت بالا در بین فروشگاه های اینترنتی باعث شده تا بیشتر فروشگاه های اینترنتی با ظاهری مانند دیجی کالا طراحی شوند. در این نوشته برای شما به صورت ویدئویی نحوه طراحی صفحه اصلی و بخش اسلایدر محصولات را با استفاده از افزونه المنتور و وردپرس آموزش دادیم.

شما می توانید تمامی بخش های سایت دیجی کالا را که شامل: صفحه اصلی – هدر – فوتر – صفحه محصول- پنل کاربری – بخش بلاگ – صفحه محصول – سبد خرید – تسویه حساب و پرداخت و همچنین نحوه ریسپانسیو کردن صفحات برای نمایش موبایل می شود را با مراجعه به لینک صفحه که در بالا قرار داده شده است، خریداری و دانلود نمایید.

اگر هر گونه نظر و پیشنهادی و یا سوالی درباره این آموزش داشتید می توانید در بخش دیدگاه های این صفحه برای ما ارسال نمایید.

علی ذکاوت

چند سالی هست که در حوزه سئو و تولید محتوا کار میکنم و بیشتر فعالیتم مربوط به دیجیتال مارکتینگ است و علاقه زیادی به یادگیری در این زمینه دارم

4 دیدگاه برای آموزش طراحی اسلایدر محصولات المنتور

    mj :

    عالی بود مرسی

      گروه آموزش :

      خواهش میکنم. خوشحالیم که نظرتون رو جلب کرده

    بهراد :

    چرا فیلم پلی نمیشه🥲

      علی ذکاوت :

      سلام
      عذرخواهی میکنیم بابت این مشکل
      مشکل فنی بود که رفع شد

    الیاس :

    سلام ، تو فیلم گفته شده بود کد سی اس اس برای دکمه های ناوبری کاروسل رو تو پایین مطلب درج کردیم پس کو؟!!!!!؟؟؟؟

      علی ذکاوت :

      سلام. کدهای css کاروسل خدمت شما

      custom css -->کاروسل محصولات -محصولات شبکه بندی
      .elementor-176 .elementor-element.elementor-element-a2cadee .jet-woo-carousel .jet-arrow {
      height: 100px !important;
      width: 45px !important;
      }

      custom css -->کاروسل محصولات - دکمه مشاهده همه
      .dokme98767 #profile-88998 .elementor-kit-10 button, .elementor-kit-10 input[type="button"], .elementor-kit-10 input[type="submit"], .elementor-kit-10 .elementor-button {
      color: #fff !important;
      border-color: #fff !important;
      }

    حامی چوب :

    با سلام ممنون بابت آموزش خسته نباشید
    آموزش بسیار عالی بود و گام به گام پیش رفت اما این اسلایدر دیجیکالا نیست اسلایدر معمولیه سایتای وردپرسی هست اسلایدر دیجیکالا توضیحات دسته بندی هم اسلاید میشه و مانند یک شبکه محصول درون کاروسل قرار داره. این کاروسل که شما آموزش دادید در نمای موبایل بسیار دسترسی ضعیفی برای کاربر داره و تجربه خوبی برای کاربر به جا نمیگذاره

      گروه آموزش :

      سلام خواهش میکنم. خوشحالیم که مفید بوده براتون.
      این آموزش مربوط به زمانی هست که قالب دیجی کالا درست به همین شکل بوده. از اونجایی که دیجی کالا مدام در حال توسعه و تغییرات تو سایتش هست، ممکنه آموزش هایی که در این خصوص تولید میشه با ظاهر فعلی دیجی کالا کمی متفاوت باشه.
      از توان ما هم خارج هست که آموزش ها رو مدام با تغییرات دیجی کالا مطابقت بدیم و آموزش جدید ضبط کنیم.

نظر: