10 نرم فزار طراحی بنر اینستاگرام (مبتدی تا حرفه ای)

اگر کسب و کار خود را از طریق شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام توسعه داده اید و مشتریان شما از این شبکه های اجتماعی هستند، پس نیاز دارید که برای جذب مشتریان خود طراحی بنر اینستاگرام را یاد بگیرید و بنر های اینستاگرام فوق حرفه ای طراحی کنید. اگر به دنبال نرم افزار هایی هستید که به شما امکان طراحی پوسترها، بنرها و انواع مطالب تبلیغاتی جدید را بدهند،  در این مطلب برای شما 10 مورد از بهترین نرم افزار های ساخت بنر اینستاگرام را معرفی کنیم .

معمولا افراد معروفی که بنر های فوق حرفه ای برای صفحه اینستاگرام خود طراحی می کنند، از نرم افزار حرفه ای فتوشاپ که مخصوص طراحی انواع بنر و پوستر می باشد استفاده می کنند

در این لیست، همه نرم افزار ها یعنی نرم افزار هایی که نیازی به داشتن دانش حرفه ای ندارند تا کامل ترین و جامع ترین ابزارهایی که توسط بهترین و مشهورترین بازاریابان و طراحان استفاده می شود، پیدا خواهید کرد. مطمئناً حداقل یکی از آنها نیازهای شما را برآورده می کند.

لیست 10 نرم افزار طراحی بنر اینستاگرام

1- canva

Canva قطعا یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های سازنده بنر است که از طریق آن می توانید پوستر، بنر تبلیغات و موارد دیگر مورد نیاز صفحه اینستاگرام را ایجاد کنید. استفاده از canva بسیار آسان است و رابط کاربری خوبی دارد.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که متنی را به عکس اضافه کنید و از الگوهای از پیش ساخته یا سفارشی شده برای هر بنری که می سازید استفاده کنید. به غیر از آن، Canva حتی می تواند به عنوان یک برنامه برای ویرایش عکس ها و به عنوان یک کلاژ ساز استفاده شود. با دنبال کردن این لینک می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

طراحی بنر اینستاگرام - نرم افزار canva

2. Picsart

نرم افزار PicsArt یک ویرایشگر تصویر قدرتمند و پر طرفدار است که شامل دو نسخه اندرویدی و IOS میباشد. این نرم افزار مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون و ابزارهای ویرایشی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

PicsArt برای افراد علاقه مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن کاربردی حساب می شود، به این خاطر که تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از قابلیت های خوب برنامه پیکس آرت مربوط به ساخت بنر اینستاگرام می باشد زیرا با استفاده از امکانات ویژه می توانند بنر های حرفه ای برای اینستاگرام طراحی کنند.

نرم افزار picsart

3- Poster Maker

Poster Maker یک گزینه واقعاً ساده و سبک در میان بهترین برنامه های سازنده بنر است. این مجموعه گسترده ای از تصاویر و قالب های آماده برای استفاده را برای پس زمینه به شما ارائه می دهد. البته، شما همچنین می توانید یک تصویر را از گالری دستگاه خود انتخاب کنید. کاربران آن می توانند به راحتی متن، استیکر اضافه کنند و آنچه را که می سازند ویرایش کنند.

به غیر از آن، شما همچنین می توانید تقریباً هر آنچه را که ساخته اید در بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. استفاده از این برنامه رایگان است ولی برای دریافت امکانات بیشتر باید آن را خریداری کنید.

نرم افزار post maker

4-Desygner

Desygner یکی از شناخته شده ترین برنامه هایی است که به شما امکان طراحی بنر اینستاگرام را می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی الگو، برچسب و تصاویر را ارائه می دهد که می توانید به صورت رایگان در خلاقیت های خود استفاده کنید. علاوه بر این، از رابط کاربری بسیار خوبی بهره مند است که منجر به تجربه کاربری شگفت انگیزی می شود.

برای ایجاد بنرهایی با ظاهر حرفه ای با Desygner، نیازی به طراح بودن ندارید و کار کردن با این برنفمه راحت است. این برنامه رایگان است و برخی از برنامه های پولی را ارائه می دهد که قفل ویژگی های اضافی را باز می کند. این نرم افزار علاوه بر وبسایت برای سیستم عامل اندروید وios قابل دسترس است.

سایت Desygner

5- Cover Photo Maker

Cover Photo Maker یکی دیگر از برنامه های طراحی بنر است که می تواند به راحتی به عنوان یکی از بهترین برنامه های سازنده بنر استفاده شود. این برنامه چندین تصویر پس زمینه و ابزارهای ویرایش را به شما ارائه می دهد تا بتوانید اندازه بنرها و پوسترهای خود را بهتر تنظیم کنید.

علاوه بر آن، می‌توانید تصاویر همپوشانی ایجاد کنید و از برچسب‌ها استفاده کنید، و همچنین با استفاده بیش از 100 فونتی که دارد، متن اضافه کنید. میشود گفت می توان تقریباً هر چیزی را در این برنامه کاربردی رایگان ایجاد کرد.

نرم افزار Cover Photo Maker

6-Poster Maker & Poster Designer

نرم افزار poster maker امکانات زیادی را برای ساختن بنرها و پوسترها به شما ارائه می دهد. در این نرم افزار، کاربران می‌توانند از بین چندین نوع پس‌زمینه و قالب‌های از پیش ساخته، و همچنین بسیاری از عناصر گرافیکی که می‌توانید روی تصاویر قرار دهید، انتخاب کنید.

به غیر از آن، Poster Maker همچنین ابزارهای شگفت انگیزی را برای گنجاندن و ویرایش متن ارائه می دهد. استفاده از آن رایگان است، اما بسیاری از تصاویر و قالب ها تنها با خرید یک بسته قابل استفاده هستند. اگر علاقه مند هستید، این نرم افزار هم برای اندروید و هم ios عرضه شده است.

نرم افطار Poster Maker & Poster Designer

7-  Adobe Spark post

Adobe Spark post یکی از جالب‌ترین برنامه‌های طراحی بنر می باشد و همچنین یکی از بهترین برنامه‌ها برای ساخت کاورهای هایلایت اینستاگرام است. به غیر از بنرها، می‌توانید ویدیوهای متحرک ایجاد کنید، از فیلترها استفاده کنید و متن را به فیلم‌ها و تصاویر اضافه کنید. استفاده از این برنامه واقعا آسان است و نیازی به دانستن هیچ دانشی در مورد طراحی ندارد.

این برنامه باعث می شود تا بتوانید پوسترهایی با لوگوی کسب و کار خود ایجاد کنید، الگوهای از پیش ساخته شده را انتخاب کنید و حتی از طریق خود برنامه به دنبال ایده های جدید باشید. Adobe Spark همچنین به شما این امکان را می‌دهد آنچه را که می‌سازید با دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید و همچنین می توانید از قابلیت اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.

نرم افزار adobe spark

8- Adobe Illustrator

اگر یک طراح حرفه ای هستید  دوست دارید با استفاده از کامپیوتر شخصی خود برن های حرفه ای اینستاگرام را طراحی کنید، Adobe illustrator یکی از بهترین نرم افزار های طراحی گرافیک، پوستر، لوگو، بنر و طرح های بصری می باشد.

ایلوستریتور برادر بزرگتر نرم افزار فتوشاپ که از سال 1987 با انتشار اولین نخسه آن توسط شرکت Adobe توانست خیلی زود به بهترین نرم افزار در زمینه طراحی گرافیک تبدیل شود. این برنامه همه ابزارهای لازم را برای ایجاد هر نوع تبلیغات، از بنرها گرفته تا اشیاء سه بعدی و حتی تصاویر را رایگان ارائه می دهد.

با این حال، استفاده از آن می تواند برای افراد تازه کار تا حدودی چالش برانگیز باشد، بنابراین برای افراد با تجربه در این حوزه بسیار توصیه می شود.

نرم افزار adobe illustrator

9- Adpbe Photoshop

نرم فزار Adobe Photoshop یکی دیگر از نرم افزار های حرفه ای شرکت ادوبی در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر می باشد. فتوشاپ بیشتر در زمینه ساخت و ترکیب تصاویر و همچنین ویرایش حرفه ای عکس ها استفاده می شود اما با این حال اکثر افراد برای طراحی بنر ها و پوستر های اینستاگرام نیز استفاده می کنند.

اولین نسخه فتوشاپ در سال 1990 عرضه شد و رفته رفته با افزودن امکانات متعدد توانست بیشتر نیاز های طراحان و عکاسان را برآورده سازد. تفاوت فتوشاپ با الوستریتور در این است که فتوشاپ تصاویر را به صورت پیکسلی نمایش می دهد اما الوستریتور تصاویر را برداری رسم می کند که برای طراحی طرح ها گرافیکی در اندازه های کوچک مناسب است همچنین فتوشاپ امکانات لازم برای سخت طرح های پیچیده تر را ندارد.

10- CorelDRAW

اگر به دنبال بهترین برنامه های سازنده بنر می گردید، مطمئناً در مورد CorelDRAW، رقیب بزرگ Adobe Illustrator، شنیده اید. این یک برنامه کامل برای ایجاد تصاویر، بنرها، پوسترها و اساساً هر چیزی است که شما نیاز دارید ساخته شده است.

استفاده از Corel در مقایسه با Adobe Illustrator تا حدودی ساده تر است، اما با این وجود، فقط برای حرفه ای ها و دانشجویان طراحی توصیه می شود. نسخه فعلی CorelDRAW Graphics Suite 2020 است و یک نسخه آزمایشی را نیز به شما ارائه می دهد.

جمع بندی

طراحی بنر اینستاگرام یکی از مهارت هایی است که می توانید برای ساخت بنر های پست و استوری حرفه ای اینستاگرام آن را فرا بگیرید. شما با با این دانش علاوه بر ساخت بنر های حرفه ای برای صفحه اینستاگرام خود، می توانید با طراحی و ساخت بنر برای دیگران کسب درآمد نیز انجام دهید. فقط کافی است با یادگیری آن و تمرین مداوم تجربه و مهارت خود را بالا ببرید.

ما در این نوشته برای شما 10 نرم افزار موبایل و کامپیوتر را که می توانید با استفاده از آن ها طراحی بنر اینستاگرام را انجام دهید، معرفی کردیم. شما نیز اگر تجربه کار با این نرم افزار ها را دارید یا نرم افزار های دیگری را می شناسید که می تواند در این لیست قرار گیرد را در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

علی ذکاوت

چند سالی هست که در حوزه سئو و تولید محتوا کار میکنم و بیشتر فعالیتم مربوط به دیجیتال مارکتینگ است و علاقه زیادی به یادگیری در این زمینه دارم

دیدگاهها

نظر: