آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته

خرید بک لینک دائمی【قوی و ارزان】 از 160هزارتومان!

اگر می خواهید با خرید بک لینک و هزینه ای که انجام می دهید، بدون جریمه و پنالتی گوگل، سئو سایت خود را بهبود دهید، حتما توصیه های ذکر شده در این صفحه را مطالعه کنید. 

علاوه بر این می توانید با ما تماس گرفته و در خصوص لینک سازی و سئو Off-page سایت خود از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. 

ما در طی 8 سال فعالیت مستمر در پروژه های مختلف سئو، به سایت های مختلفی در حوزه های گوناگون، کمک کرده ایم که در کیوردهای مورد نظر خود، به رتبه های بالای گوگل دست پیدا کنند. خوشحال می شویم این تجربه را در اختیار شما نیز قرار دهیم.

پلن های و تعرفه قیمت خرید بک لینک

همونطور که میدونید بک لینک ها انواع مختلفی دارن. از بک لینک های دانشگاهی EDU گرفته تا بک لینک های پروفایلی و غیره. شما اینجا میتونید نوع بک لینک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و با رفتن به صفحه اختصاصی اون، پلن های قیمتی هر کدوم از انواع بک لینک رو مشاهده کنید.

بک لینک پروفایل

شروع قیمت از  160.000 تومان

شروع قیمت از  160.000 تومان

شروع قیمت از  400.000 تومان

شروع قیمت از  160.000 تومان

تعریف لینک سازی و خرید بک لینک تو سئو

خب همه ما کم و بیش میدونیم که وقتی یک سایتی به سایت ما لینک بده، این از نظر گوگل، یک سیگنال و رنکینگ فاکتور مهم هست. البته که کیفیت و نحوه این لینک دهی هم مهم هست که در ادامه بهش می پردازیم.

هر چقدر این لینک ها طبق اصول و قوانین گوگل ساخته بشن، به سایت شما کمک خواهند کرد که رتبه بهتری تو نتایج به دست بیاره و ترافیک ارگانیک سایت شما بیشتر از قبل خواهد شد. 

آیا فقط با خرید بک لینک می تونیم رتبه هامون رو بهبود بدیم؟

اینکه شما یه پولی به یه سری سایت ها بدید و اون ها هم به شما لینک بدن و از فرداش سایت شما تو نتایج گوگل بالا بیاد، رویایی بیش نیست! اگه کار به همین آسونی بود، شرکت ها و برندهای بزرگ که هزینه های میلیاردی برای سئو انجام میدن، اجازه نفس کشیدن به سایت های کوچیک رو نمیدادن و با خرید لینک بیشتر، رتبه های تاپ رو از آن خودشون می کردن. 

پس همه چی فقط خرید بک لینک نیست و شما باید خیلی از موارد دیگه رو تو سایت رعایت کنید و در ثانی خود فرایند لینک سازی یا خرید بک لینک رو هم باید طبق اصول انجام بدید. 

نمیشه لینک نخریم و سایت خودش بالا بیاد؟!

اگه بخواید به صورت کلاه سفید کار کنید و بدون اینکه لینک بخرید، سایتتون رو بالا بیارید، شدنش میشه اما هم هزینه بالاتری میخواد و هم زمان بیشتر. در اکثر مواقع و در بیشتر حوزه ها، سایت هایی که رتبه های بالای گوگل رو در اختیار دارن، حتما براشون لینک سازی انجام شده. شما بدون بک لینک ها نمی تونید تو کیوردهای رقابتی رتبه بگیرید. 

پس دو راه بیشتر ندارید، یا باید کلاه سفید کار کنید و هیچ بک لینکی نخرید که در اینصورت یا باید محتوای شما یونیک و جذاب باشه که به مرور سایت های دیگه به شما لینک بدن (گوگل هم همینو میگه) و یا اینکه رو برندسازیتون اونقدر هزینه و کار کنید که مردم برند شما رو بشناسن و بهتون لینک بدن. 

پس تو حالت کلاه سفید هم ما به بک لینک ها نیاز داریم. منتهی این روش زمان بر هست و طبق تجربه چند ساله ما، تو ایران کسی نمیاد همینطوری به شما لینک بده. 

بنابراین اگه سرعت رشد سایت و زمان براتون مهم هست، مجبور هستید فرایند لینک سازی سایت رو خودتون انجام بدید. 

تو لینک سازی دستی برای سایت، ما طوری رفتار می کنیم که گوگل متوجه نشه ما خودمون داریم لینک سازی می کنیم و ما باید سناریوی لینک سازی رو طوری بچینیم که دقیقا همانند روش کلاه سفید باشه. یعنی ما یک محتوای عالی داریم که کاملا نیاز کاربر رو پاسخ میده و این محتوا به دلیل کیفیتی که داشته، باعث شده سایت های مرتبط از محتوای مرتبط به ما لینک بدن( در واقع ما خودمون اینا رو خریدیم).

1532 مشتری

خریداران محصولات و آموزش ها

21 محصول

محصولات منتشر شده

5 پادکست

پادکست های منتشر شده

125 مقاله

مقالات منتشر شده

درباره ما

ما تو مدیر ابزار تلاش میکنیم با استفاده از آموزش ها و ابزارهایی که تولید می کنیم، به کسب و کارهای آنلاین کمک کنیم تا رشد کنن و به کسب و کارهای فیزیکی که قصد دارند وارد دنیای مجازی و فروش آنلاین بشن، کمک کنیم این فرایند رو سریع تر و راحت تر انجام بدن.

مجوزها

راه های ارتباطی

تلفن دفتر : 33459133-044

همراه : 09222921523

واتس اپ : 09222921523

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به مدیرابزار است.

پشتیبانی سریع
مهدی رستگار
مشاور تلفنی: 09147101681
علی ذکاوت
مشاور تلفنی: 09305134078
مشاور آنلاین (واتس اپ)
حتما به همه پیام ها پاسخ میدیم
مشاور آنلاین (تلگرام)
حتما به همه پیام ها پاسخ میدیم
مشاوره آنلاین (روبیکا)
شاید کمی دیر اما حتما پاسخ میدیم