ساخت تیزر در ارومیه【از 1 میلیون تومان】تعرفه ها!

در ساخت تیزر تبلیغاتی در ارومیه از عناصر واقعی در صحنه تصویر برداری استفاده می‌شود؛ که ممکن است یک شرکت، کارخانه، محصول و… باشد، یا با توجه به سناریو نوشته شده برای ویدیوی تبلیغاتی از مجری در ساخت تیزر استفاده شود. بیشتر ویدیوهای معرفی کسب و کار و محصول که در رسانه های مختلف مشاهده میکنید از نوع تیزر تبلیغاتی می باشد.

تیزر تبلیغاتی مدیرابزار

اهمیت تیزر تبلیغاتی

طبق تحقیقات، ثابت شده است که کاربران با دیدن چهره یک شخص در ویدیوها، اعتماد بیشتری به آن کسب و کار آنلاین کرده و درصد خرید، افزایش پیدا می کند.
طبق تحقیقات پروفسور آلبرت محرابیان، در اثر گذاری یک محتوای ویدیویی، کلام 7 درصد، لحن صدا 38 درصد و زبان بدن، 55 درصد نقش دارد، پس محتوای ویدیویی بدون مجری، 55 درصد اثر گذاری کمتری نسبت به سایر ویدیوها خواهد داشت.
طبق تحقیقات انجام گرفته، ویدیویی که در آن چهره یک شخص به نمایش گذاشته می شود، کلیک و ویوی بسیار بالاتری نسبت با سایر ویدیو ها دارد.

در ساخت تیزر تبلیغاتی رئال از عناصر واقعی صحنه تصویر برداری می‌شود؛ که ممکن است یک شرکت، کارخانه، محصول و … باشد، یا با توجه به سناریو نوشته شده از بازیگر و مجری فیلمبرداری شود. اکثر اگهی های تبلیغاتی که در رسانه های تصویری و شبکه های اجتماعی پخش می‌شود، از نوع تیزر های رئال هستند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ما برای انجام پروژه تیزر تبلیغاتی قبل از هر کاری یک نفر را به عنوان مشاور تبلیغاتی به شما معرفی کرده و طی یک جلسه ای، محصول یا کسب و کار شما را بررسی کرده یک سناریو مخصوص کسب و کار یا محصول شما نوشته می شود.

در ادامه روند طراحی تیزر تبلیغاتی پس از نگارش سناریو، عوامل فیلم برداری در محل درخواستی شما حاضر شده و شروع به ضبط می کنند. پس از اتمام ضبط تیم تدوین ویدیو های خام را دریافت کرده و تدوین تیزر را شروع کرده و جلوه های ویژه مورد نیاز را روی آن قرار می دهند. سپس شما ویدیوی نهایی را مشاهده میکنید و اگر نیاز به تغییراتی بود تیم تدوین تغییرات مورد نظر شما را اعمال میکنند.

عوامل تعیین کننده قیمت تیزر تبلیغاتی

خارج از شهر

انتخاب لویکیشن خاص

کرایه کردن خوردرو

جلوه های ویژه

نمونه تیزر تبلیغاتی

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

تعرفه تیزر تبلیغاتی

شما می توانید قبل از سفارش تیزر تبلیغاتی، تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را از جدول روبرو مشاهده کنید. برای تمامی پروژه های تیزر خدمات زیر به رایگان انجام می شود.

سبک ویدیو زمان ویدیو تعرفه نمونه کار
موشن رئال یک دقیقه
1
میلیون تومان
تیزر رئال یک دقیقه
4
میلیون تومان
تیزر موزیکال یک دقیقه
2
میلیون تومان
تیزر محصول یک دقیقه
1.5
میلیون تومان
تیزر صنعتی یک دقیقه
3
میلیون تومان

مزایای مهم تیزر تبلیغاتی

امروزه هر کسب و کاری برای باقی ماندن در بازار به رقابت با رقبا می پردازد، بنابراین هر برند یا کسب و کار برای معرفی خود یا محصول خود لازم است تبلیغات گسترده‌ ای انجام دهد تا بتواند در تجارت خود موفق شود. تیزرهای تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه هستند که اطلاعات زیادی به بینندگان نمی دهند اما سعی می کنند تا ذهن بیننده را با ارائه خلاصه وار داستان تا زمان معرفی کامل خود یا محصولات آماده کنند. مزایای تیزر تبلیغاتی عبارتند از:

  • جامعه هدف تیزر های تبلیغاتی رئال گسترده است این نوع تیزر ها برای همه اقشار جامعه و همه سنین مناسب است
  • از تیزر رئال می توان برای معرفی کسب و کار، حرفه و انواع محصولات در فضای مجازی و رسانه استفاده کنید؛
  • ویدیو های تبلیغاتی به دلیل عدم نمایش همه جانبه موضوع، سبب برانگیخته شدن حس کنجکاوی و در نتیجه جذب مخاطب می شود؛
  • یک تیزر تبلیغاتی موفق باید متناسب با نیاز، علایق و اهداف مشتریان باشد؛
  • باعث جلب اعتماد و ماندن در ذهن مخاطبان می شود؛
  • تیزر های تبلیغاتی باعث بهبود سئو سایت می شود؛
  • تیزر های تبلیغاتی جذابیت بصری دارند به طوری که یک تیزر می تواند حتی بدون صدا هم جذاب باشد؛
  • تیزر های تبلیغاتی جذابیت صدا دارند و باید به طوری انتخاب شود که در ذهن مخاطب حتی بعد از دیدن تیزر تا مدت ها باقی بماند.
  • تیزر تبلیغاتی را می توانید برای معرفی هر کسب و کار و حرفه ای استفاده کنید، این ویدیو ها به شما کمک می کند بهتر دیده شوید و در ذهن ها بمانید، با کمک تیزر رئال چند پله از رقبا پیشی بگیرید

کاربرد های تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی به منظورهای مختلفی ساخته می‌شوند و پیام‌های مختلفی را به مخاطبین خود منتقل می‌کنند بعضی از متداول‌ ترین محل ‌های نمایش تیزر های تبلیغاتی عبارتند از: نمایشگاه ها، کنفرانس ها، پخش در رسانه ‌های تصویری یا در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر، برای اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات و خدمات.

 

تفاوت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

تیزر رئال تصویر برداری از عناصر واقعی صحنه می باشد؛ اما در موشن گرافیک تنها از کاراکتر های کارتونی و جلوه های ویژه استفاده می شود که این کار توسط طراح گرافیک در نرم افزار های گرافیکی ساخته می شود. نوع دیگر تیزر که امروزه در تلویزیون بیشتر شاهد آن هستیم تیزر رئال انیمیشنی است که تلفیق هر دو تیزر رئال و موشن گرافیک است. علاوه بر این دیگر تفاوت تیزر رئال با موشن گرافیک در هزینه تولید آن است که هزینه تولید تیزر تبلیغاتی رئال نسبت به موشن گرافیک بیشتر است.

 

تاثیر تیزر بر کیفیت تبلیغات کسب و کار شما

تیزر تبلیغاتی یکی از روش های ایجاد هیجان در مشتری است که با نهادینه کردن نام برند در ذهن مخاطب منجر به فروش و رونق کسب و کار می شود؛ این گونه ویدیو ها با استفاده از تصویر، صدا، رنگ و گرافیک در رساندن پیام شما به مخاطبانتان تاثیر به سزایی دارد. مجموعه مدیرابزار بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تبلیغاتی و ویدئو مارکتینگ را به شما ارائه می دهد.

بهترین شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی

نه ما و نه هیچ شرکت دیگری نمی تواند ادعا کند که در شهر خود بهترین شرکت در زمینه طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی است. اما همیشه در ساخت ویدیوی تبلیغاتی برای کسب و کار های مختلف تلاش میکنیم بهترین و تاثیرگذارترین تیزر تبلیغاتی را بسازیم تا مدیران و صاحبان کسب و کار بازخورد مثبتی را داشته باشند.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی را ثبت کنید

اگر به فکر متحول کردن کسب و کار خود هستید همین الان با توجه به بودجه خود در واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید و تیزر تبلیغاتی خود را سفارش دهید، ما در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت سفارشات شما هستیم.

 

زمان تولید تیزر تبلیغاتی به سناریو و لوکیشن و بازیگران بستگی دارد.

شما باید برای سفارش تیزر تبلیغاتی خود ابتدا به صورت عامیانه یک متن کوتاه از توضیحات کسب و کار خود ارسال ارسال کنید تا توسط نویسندگان ما تبدیل به سناریو شود ، لوگو مجموعه خود همراه راه های ارتباطی که نیاز هست در انتهای ویدیو به نمایش آورده شود را ارسال کنید ، چنانچه از تصاویر خاصی که مد نظرتان هست استفاده شود ارسال کنید .

 

بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث ساخت پروژه جدید شود، مشمول هزینه می شود.

 

زمانی که سناریو کار برای شما ارسال شود و به تایید شما برسد ، کل هزینه به صورت کارت به کارت یا درگاه پرداخت کامل دریافت میشود .

تماس با کارشناسان مدیرابزار
دریافت مشاوره و انتخاب سبک مورد نظر
ارسال توضیحات کوتاه از کسب و کار در پیام رسان ها
تهیه سناریو و ارسال آن برای به تایید رسیدن شما
تولید پروژه و تحویل در زمان اعلامی

1532 مشتری

خریداران محصولات و آموزش ها

21 محصول

محصولات منتشر شده

5 پادکست

پادکست های منتشر شده

125 مقاله

مقالات منتشر شده

درباره ما

ما تو مدیر ابزار تلاش میکنیم با استفاده از آموزش ها و ابزارهایی که تولید می کنیم، به کسب و کارهای آنلاین کمک کنیم تا رشد کنن و به کسب و کارهای فیزیکی که قصد دارند وارد دنیای مجازی و فروش آنلاین بشن، کمک کنیم این فرایند رو سریع تر و راحت تر انجام بدن.

مجوزها

راه های ارتباطی

تلفن دفتر : 33459133-044

همراه : 09222921523

واتس اپ : 09222921523

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به مدیرابزار است.

پشتیبانی سریع
مهدی رستگار
مشاور تلفنی: 09147101681
علی ذکاوت
مشاور تلفنی: 09305134078
مشاور آنلاین (واتس اپ)
حتما به همه پیام ها پاسخ میدیم
مشاور آنلاین (تلگرام)
حتما به همه پیام ها پاسخ میدیم
مشاوره آنلاین (روبیکا)
شاید کمی دیر اما حتما پاسخ میدیم