آموزش نصب افزونه المنتور پرو

افزونه المنتور یکی از بهترین صفحه ساز های دنیا می باشد که با وجود نسبتا نو ظهور بودن آن توانسته در مدت زمان کمی سایر صفحه ساز های معروفی مانند ویژوال کامپوزر را به را به چالش بکشد. شما با استفاده از این افزونه می توانید فقط با کشیدن و رها کردن المان های مختلف یک صفحه حرفه ای با تمامی امکانات لازم برای سایت خود طراحی نمایید.

در این ویدئوی آموزشی از سایت مدیر ابزار برای شما نحوه نصب و پیکربندی افزونه المنتور پرو را آموزش داده و نحوه انجام برخی تنظیمات لازم را برای شما توضیح می دهیم.

ویدیوی آموزش نصب و پیکربندی افزونه المنتور

نحوه نصب افزونه المنتور

شما برای نصب افزونه المنتور باید در ابتدا مانند تصویر زیر به بخش افزونه در پیشخوان وردپرس رفته و از بخش افزونه ها گزینه افزودن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه افزودن وارد مخزن افزونه های وردپرس می شوید که باید در کادر جستجوی افزونه ها، عبارت elementor را وارد کنید.

آموزش نصب المنتور

نصب المنتور در وردپرس

بعد از نصب افزونه المنتور شما باید المنتور پرو را نیز نصب کنید تا بتوانید از امکانات دیگر آن نیز استفاده کنید. بعد از خرید المنتور پرو، باید مانند تصویز زیر فایل zip دانلود شده را وارد قسمت مشخص شده کرده و گزینه نصب را بزنید. سپس بعد از تمام شدن مراحل نصب افزونه روی گزینه فعال نمایید کلیک کنید تا افزونه فعال شود.

نصب افزونه المنتور

نصب المنتور پرو در وردپرس

پس از فعال کردن افزونه المنتور پرو می توانید به راحتی برای ساخت برگه ها و نوشته های سایت خود از آن استفاده کنید. البته قبل از استفاده از افزونه حتما باید تنظیمات لازم آن را انجام دهید تا امکانات آن به درستی کار کند. نحوه پیکربندی و تنظیمات المنتور پرو به طور کامل در ویدئوی ابتدای این صفحه گفته شده است. بعد از انجام تنظیمات گفته شده، مانند تصویر زیر می توانید از المنتور پرو در سایت خود استفاده کنید. اگر در طول نصب یا راه اندازی افزونه المنتور سوال یا مشکلی داشتید، در بخش دیدگاه های این صفحه برای ما مطرح نمایید.

 

علی ذکاوت

چند سالی هست که در حوزه سئو و تولید محتوا کار میکنم و بیشتر فعالیتم مربوط به دیجیتال مارکتینگ است و علاقه زیادی به یادگیری در این زمینه دارم

1 دیدگاه برای آموزش نصب افزونه المنتور پرو

    ناشناس :

    ممنون از آموزش خوبتون

نظر: