آموزش ساخت فوتر با المنتور همانند فوتر دیجی کالا 100% رایگان

یکی از مهم ترین بخش های یک وبسایت که مانند هدر حائز اهمیت است، بخش فوتر سایت می باشد. علت اهمیت آن این است که آخرین بخش صفحات سایت شماست که توسط کاربر مشاهده میشود. در این مطلب آموزشی می خواهیم به شما به صورت ویدئویی نحوه ساخت فوتر با المنتور را آموزش دهیم. خوشبختانه با افزونه المنتور می توان با استفاده از امکاناتی که این افزونه در اختیار ما قرار می دهد، انواع فوتر های دلخواه را طراحی کنیم.

در المنتور قالب های فوتر مختلفی وجود دارد که شما می توانید براساس علاقه خود از آن ها استفاده کنید. البته این نکته را به شما یادآوری کنیم که قابلیت طراحی فوتر فقط در نسخه پرو این افزونه قرار دارد.

نمونه هایی از فوتر هایی که می توانید با المنتور طراحی کنید

طراحی فوتر با المنتور

طراحی فوتر با المنتور

طراحی فوتر با المنتور

مهم ترین بخش های فوتر سایت چیست؟

شما می توانید با اضافه کردن سکشن ها یا ستون های مختلف، بخش های متعددی را در فوتر خود قرار دهید. بخش هایی مانند اطلاعات تماس، درباره ما، لینک شبکه های اجتماعی و… همه این موارد را می توانید به دلخواه در فوتر سایت خود قرار دهید. در ادامه برای شما نحوه ساخت فوتر با المنتور را به صورت ویدئویی قرار داده ایم.

توضیحات سایت

می توانید با قرار دادن ابزار ویرایشگر متن در فوتر سایت، توضیحاتی مربوط به نوع فعالیت سایت را بنویسید و آن را به شکل و اندازه دلخواه تغییر دهید.

خدمات سایت

این بخش را می توانید با استفاده از ابزار لیست آیکون ایجاد کنید و بعد با استفاده از تنظیماتی که در سمت راست صفحه وجود دارد آن ها را به شکل و اندازه دلخواه تغییر دهید.

برند ها

اگر به فوتر سایت های بزرگی مثل دیجی کالا دقت کرده باشید میبینید که در فوتر این سایت لوگوی برند هایی که دیجی کالا با آن ها همکاری می کند را در فوتر سایت خود قرار داده است. شما نیز می توانید نماد و لوگوی برند هایی که شما با آن ها همکاری دارید را در این بخش قرار دهید.

فیلم آموزش ساخت فوتر با المنتور

 

جمع بندی

فوتر سایت از مهم ترین قسمت های یک سایت به شمار می آید که شامل بخش های مختلفی می باشد که کاربر در انتهای هر صفحه از سایت می تواند آن ها را مشاهده کرده و وارد بخش ها شوند. در این آموزش برای شما نحوه  ساخت فوتر با المنتور را که مشابه فوتر سایت دیجی کالا می باشد را آموزش دادیم که می توانید برای خرید سایر جلسات و آموزش ها از طریق لینکی که در ابتدا این نوشته قرار داده ایم به صفحه دوره ساخت فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

اگر در طول آموزش سوالی یا ابهامی برایتان پیش آمد می توانید از طریق بخش دیدگاه ها و یا تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا سریع تر به شما پاسخ داده شود.

علی ذکاوت

چند سالی هست که در حوزه سئو و تولید محتوا کار میکنم و بیشتر فعالیتم مربوط به دیجیتال مارکتینگ است و علاقه زیادی به یادگیری در این زمینه دارم

1 دیدگاه برای آموزش ساخت فوتر با المنتور همانند فوتر دیجی کالا 100% رایگان

    ناشناس :

    سلام ممنون از آموزش خوب و عالی فقط در فوتر دکمه ای هست برای مشاهده بیشتر مطالب اون رو چطوری میشه درست کرد اون رو هم آموزش بدید عالی میشه

      گروه آموزش :

      سلام خواهش میکنم.
      اگه درست متوجه شده باشم منظورتون اینه که یه دکمه بذاریم و با کلیک روی این دکمه، بریم به صفحه ای که تمام مطالب مورد نظر ما اونجا هستن. اگه منظورتون اینه، این خیلی ساده هست. شما میتونید یه دکمه بذارید و لینک صفحه مورد نظرتون رو هم تو تنظیمات URL بذارید

نظر: